Wysoki standard usług Hotelu Carlina*** został doceniony i potwierdzony w 2015 roku nadaniem kategorii hotelu trzygwiazdkowego.
POLITYKA PRYWATNOŚCI (OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH)
Informacje wstępne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez niniejszy Serwis Internetowy/Stronę WWW (zwany dalej Serwisem).
Definicje
ADO |
Administrator Danych Osobowych |
Hotel |
Hotel Carlina ***, 34-405 Białka Tatrzańska, ul. Środkowa 75 |
Dane osobowe |
wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane |
Polityka |
niniejsza Polityka prywatności |
RODO |
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. |
EOG |
Europejski Obszar Gospodarczy |
Serwis |
Serwis Internetowy/strona WWW prowadzony przez ADO pod adresem www.carlina.pl |
Cookies |
Tzw. „ciasteczka”; małe pliki, zapisywane przez przeglądarkę Internetową |
Profilowanie |
Dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega |
Użytkownik |
Każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług |
Gość |
Osoba, która będzie przebywała, bądź przebywała w Hotelu jako gość hotelowy korzystający z usług Hotelu |
Administrator Danych Osobowych i jego rola.
Pliki cookies.
Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania
ADO zarządza obiektem hotelowym (hotelem) pod nazwą Hotel Carlina *** z siedzibą w Białce Tatrzańskiej (34-405), ul. Środkowa 75. W ramach prowadzonej tam działalności świadczy usługi hotelowe i gastronomiczne gościom z terenu całego kraju oraz z zagranicy. Realizując swoje funkcje biznesowe przetwarzamy dane osobowe w następujących celach:
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna oraz okres przechowywania danych |
Prawnie uzasadniony cel (jeżeli występuje) |
Zawarcie i wykonanie umowy |
art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO |
|
Przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających |
||
Rozpatrywanie skarg i reklamacji. |
art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO |
ADO w związku z rozpatrywaniem reklamacji kontaktuje się w uzasadnionym celu z gośćmi i pracownikami lub współpracownikami kontrahentów. |
Przez 1 rok po terminie upływu rękojmi |
||
Dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami prawnymi |
art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
ADO w związku z dochodzeniem roszczeń |
Przez czas trwania postępowań w zakresie dochodzonych roszczeń, tj. do czasu ich prawomocnego zakończenia, a w przypadku postępowań egzekucyjnych do czasu ostatecznego zaspokojenia dochodzonych roszczeń |
||
Archiwizowanie dokumentów, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych |
art. 6 ust. 1 lit. c RODO |
|
Przez okresy wskazane przepisami prawa, |
||
Prowadzenie statystyk |
art. 6 ust. 1 lit f RODO |
Posiadanie informacji o statystykach prowadzonych przez ADO działań pozwala |
Do czasu prowadzenia innej, wskazanej w niniejszej tabeli operacji przetwarzania. Nie przechowujemy danych osobowych wyłączne dla celów statystycznych. |
||
Prowadzenie działań marketingowych bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej |
art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
|
Do czasu wniesienia sprzeciwu, |
Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność. |
|
Prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej |
art. 6 ust. 1 lit. a RODO |
|
Działania te ze względu na inne obowiązujące przepisy (w szczególności ustawę prawo telekomunikacyjne i ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną), prowadzone |
Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność |
|
Monitoring na teren ADO i/lub Hotelu danych w celach podniesienie bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia oraz zachowania tajemnicy informacji. |
art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO |
Prowadzenie kontroli dostępu dla osób przebywający na terenie ADO i/lub Hotelu jest jego uzasadnionym celem, |
Nagrania obrazu z kamer umieszczonych |
Jeżeli terminy właściwe dla dochodzenia ewentualnych roszczeń są krótsze, niż okresy przechowywania dokumentów rozliczeniowych dla celów podatkowych, dokumenty te będziemy przechowywać przez czas niezbędny dla celów podatkowo-rozliczeniowych, a więc przez 5 lat od czasu zakończenia roku w którym zaktualizował się obowiązek podatkowy.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz ADO i/lub Hotelu:
Przekazywane danych poza EOG
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich poza EOG.
Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób,
że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na naszych gości, kontrahentów oraz ich pracowników/współpracowników. W przypadku danych zwykłych reguluje to art. 13 ust. 2 f RODO, a danych szczególnych kategorii reguluje to art. 14 ust. 2 g RODO.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Hotel Carlina ***, 34-405 Białka Tatrzańska, ul. Środkowa 75
Więcej informacji o prawach osób, których dane dotyczą dostępne są w art. 12-23 RODO, którego tekst można znaleźć pod adresem: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na stronie www urzędu pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/p/skargi.
Informacje końcowe
ADO zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu
POLITYKA „cookies” („ciasteczek”)
Pliki „cookies” i inne technologie
Dud-Skór Wiesław Duda z siedzibą w Klikuszowej (34-404), Klikuszowa 220A właściciel Hotelu CARLINA*** w Białce Tatrzańskiej NIP 7351015893 zwanym dalej „Operatorem Serwisu” informuje, że jest właścicielem serwisu pod adresem www.carlina.pl oraz używa na stronach internetowych technologii „cookies” (plików tekstowych) oraz innych technologii do rejestrowania informacji o stronach lub podstronach odwiedzanych przez użytkownika oraz jego aktywności.
„Cookies” to małe pliki, zapisywane przez przeglądarkę Internetową. „Cookies” nie mają żadnego wpływu na oprogramowanie ani sprzęt. Pliki „cookies” są kojarzone wyłącznie z przeglądarką konkretnego urządzenia, bez podawania imienia lub nazwiska użytkownika (użytkownik anonimowy). Są to informacje zapisywane przez serwer na urządzeniu użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z urządzeniem użytkownika.
Termin „inne technologie” odnosi się do min. sygnałów nawigacyjnych w sieci web, pikseli oraz anonimowych „tagów” sieci reklamowych. Ponieważ reklamy i sygnały nawigacyjne sieci muszą być przekazywane do przeglądarki bezpośrednio z serwerów sieci reklamowych, sieci te mogą wyświetlać, edytować lub wprowadzać własne pliki cookie tak, jakby użytkownik prosił o stronę internetową z ich witryny.
Ustawienia strony internetowej
Poprzez domyślne ustawienie przeglądarek, akceptujesz pliki „cookies”. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki i kontrolować ruch ciasteczek poprzez ich akceptowanie lub odrzucenie. Oczywiście możesz uzyskać dostęp do naszych stron internetowych bez instalowania plików „cookies”. Nastąpi to jednak kosztem jakości korzystania ze strony internetowej. TMPL zapisuje i korzysta z plików „cookies” za Twoją zgodą wyrażoną poprzez kontynuowanie przez Ciebie korzystania ze Stron bez zmiany ustawień przeglądarki, której używasz odwiedzając nasze strony, o czym informujemy poprzez baner na stronie („wyraźne działanie”).
Wykorzystanie plików „cookies”
Operator serwisu wykorzystuje pliki „cookies” w celu:
Całkowite zablokowanie ciasteczek sprawi, że strona za każdym razem będzie pytała o Twoje preferencje.
Rodzaje i typy plików „cookies”
Wtyczki Społecznościowe
Informacje wspierające funkcje, zapewniające ważne informacje oraz treść zgodną z indywidualnymi potrzebami użytkownika, pochodzące z serwerów podmiotów prowadzących serwisy:
Cofnięcie zgody na „cookies”
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/278835/
https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek
https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl
https://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/
https://support.apple.com/pl-pl/HT201265
Informacje końcowe
Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce „cookies” serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu
Wysoki standard usług Hotelu Carlina*** został doceniony i potwierdzony w 2015 roku nadaniem kategorii hotelu trzygwiazdkowego.